pondelok 10. októbra 2011

rýchlovka na východ


a tak sa narýchlo cestuje na východ :P
Keď vlak prichádzal na Vinohrady tak z vonku to vyzeralo ako preprava hydiny v kamionoch. Hlava na hlave. A tak som sa postavil k dverám do uličky a dúfal, že sa uvolní miesto v Trnave. Vedľa mňa stál akýsi študent, ktorý vyzeral neskutočne šťastne, že sa vracia domov. Tipujem, že to bolo tým, že doma má full servis a nieje zvyknutý ani len si preprať ponožky, keďže mu cez botasky nohy smrdeli tak neskutočne, že som len hlavu zasunul do škáry, kde bol prievan aby som nemusel dýchať ten puch. 
V trnave dosť ľudí vystúpilo, ale 2 krát toľko aj nastúpilo a tak som sa len posunul smerom do
vagónu. Tam slovenská klasika. Hlava na hlave, arogantné znechutené pohľady, ľudia ktorí Vás nemajú problém aj tri krát kopnúť bez toho aby sa im ráčilo povedať aspoň pardón. 
Zaujímavý bol jeden otec so synom. To boli asi nejaký chronickí loviči sedadiel, kedže nemali problém behať hore dole po vagóne pomedzi všetkých tých ľudí a arogatne ich prerážať len aby si mohli sadnúť. Pánko smradľavá labka sa samozrejme vril do stredu vozňa, kde arómou svojích nôh obšťastňoval väčšinu spolusediacich. 
Celú atmosféru cestovania dopĺňal škriekot nejakého detského výletu roztrúseného po celom vagóne, ktorého učiteľ vyzeral skôr, že deti majú pod palcom jeho ako on ich.
v Poprade som prestupoval na osobný vlak do tatier. Tam boli zasa "vyvoňani" kolegovia z Veľko lomnickej kolónie. Takže perlička na záver :D
Ja sa na toto nestažujem len informujem...  :D 

pekný deň prajem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára