utorok 18. októbra 2011

Fico, Sulík, Radičová a ako to celé vidím...


Tak a vládu stále nemáme, každý sa len obviňuje, prezident je len bábka, ktorá ani nemá predstavu čo má vlastne robiť...
Prvá celkovo taká vec, že je na zamyslenie… ako mohla premierka spojiť hlasovanie o eurovale s hlasovaním s dôverou vlády?? a pravdupoviediac... neprišla mi doteraz až ako taká mrcha, resp. kde bola jej odvaha doteraz??? Ok, v poriadku, nepatrím medzi tých, čo dennodenne sledujú správy, takže uplne neviem čo sa deje... ale naozaj som nevedel o ničom takom, kde by vystupovala tak radikálne, iniciat9vne a presvedčivo ako teraz...
                 O tom, že v parlamente nemá euroval ani z ďaleka úplnu podporu sa vedelo už dávno, no vtedy to nikoho netrápilo… To si všetci naozaj mysleli, že Sulík len žartoval ??? sak už, celkom dávno narovinu vyhlásil, že euroval v tej podobe ako bola nepodporia...
video odporúčam pozrieť, už na začiatku to naberá obrátky...
  
tak a teraz sa pozrime na pád vlády...
po nekonečných rozpravách, som sa najviac aj tak tešil na Slotu a ten tam ani nebol... asi mal toho dosť, alebo mal už dosť :D
Zaujímave mi len prišlo, ako sa tam poslanci premávali hore dole po parlamente… áno áno boli tam celý deň chudáčikovia... WTF? šak podľa nich taká dôležitá vec, a oni sa premávaju po chodbách a v bufete??? to asi normálny občan tejto debilpubliky nepochopí...
OK, teda je po hlasování, vláda padla...
 Príhovor v telke mali Radičová, Dzurinda, Bugár a ešte niekto... prvá vec, ktorá mi otvorila ústa, bola ako Radičová rozprávala, že sa jej kolegovia z európy pýtajú ako my malé Slovensko dokážeme v tejto kríze zvyšovať platy… Len to tí jej kolegovia, asi nevedeli, že keď tak si poslanci zvyšovali svoje platy, a potom tie 500 eurové o 15 eur… a v porovnání s platmi v európe a s europským životným štandardom by som takéto vyhlásenie veľmi zvážil… a veci, že chce napraviť meno Slovenska vo svete…ehm, nebolo to skôr tak, že chcela z tých tituliek vymazať hlavne svoje meno ??
Ďaľšia vec čo ma pomerne zaujala, bola ako to pri mikrofóne všetci brali vážne, je to strašné, je to nehorázne, za všetko môže sulík a bla bla bla bla … Tak čo ich potom tak zabávalo vzadu, že sa tam tak smiali… ??? šak to mi skôr fakt pripadalo ako len splnenie svojho cieľa , a že teraz porozprávame niečo občanom, že aby si mysleli že nás to aj trápi… no však si to všimnite…
dajte si to na nejaku piatu minutu...


Ako najväčšia komédia mi aj tak prišlo ako bleskovo sa dokázali všetci dohodnúť s Ficom  a ešte v ten týždeň schváliť euroval a nas*  občanom do papule...
Komédia č. 2 bola, keď prišiel  prezident domov... dohodnuté stretnutie s už bývalou premierkou v piatok na desiatu... ale deduško sa potreboval poradiť pravdaže, takže pred premiérkou sa ešte stretol s Ficom :D :D  No čo si o tomto myslíte  ?:D Bábka na ficových špagátikoch...
Včera večer som ešte celkom pobavil, keď som náhodou zahliadol v správach  prezidenta, že sa nedohodli, a že to znova skúsia v piatok... na to hneď komentár redaktora či koho, že prezident sa pomýlil, rokovať sa bude vo štvrtok :D to on už je aký senílny ? :D

Celé mi to príde ako jeden obrovský podraz Bruselu voči Slovensku... ano je pravda, že sa poberajú nemalé eurofondy, ktoré fakt pomáhajú ale tak každý z predstaviteľov štátov Európy  vie, ako Slovensko na tom je... ano je pravda, že nepodielať sa na pomoci iným krajinám by bolo dosť „sprosté“... ale to fakt neexistuje iná forma?? Určite každého z Vás napadlo, kde asi tie peniaze skončia???.... to by veľmi zaujímalo aj mňa... Ako Sulík spomína vo videu vyššie v prepočte na priemerné platy zaplatia slováci najviac..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára